Tayanch doktoranturasiga kirish imtihoni SAVOLLARI

Oʻzbekiston davlat xoreografiya akademiyasi

tayanch doktoranturasiga kirish imtihoni

SAVOLLARI

  1. Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining 2018-yil 28-noyabrdagi PQ-4038-sonli “Oʻzbekiston Respublikasi milliy madaniyatini yanada rivojlantirish Konsepsiyasini tasdiqlash toʻgʻrisida”gi Qarori va uning ahamiyati.
  2. Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining 2020-yil 4-fevraldagi PQ-4585-sonli “Raqs sanʼati sohasida yuqori malakali kadrlar tayyorlash tizimini tubdan takomillashtirish va ilmiy salohiyatni yanada rivojlantirish chora-tadbirlari toʻgʻrisida”gi Qarori va uning ahamiyati.
  3. Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining 2020-yil 4-fevraldagi PQ-4584-sonli “Milliy raqs sanʼatini yanada rivojlantirish chora-tadbirlari toʻgʻrisida”gi Qarori va uning ahamiyati.
  4. Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining 2021-yil 27-dekabrdagi “Opera va balet sanʼatini yanada rivojlantirish chora-tadbirlari toʻgʻrisida”gi Qarori va uning ahamiyati.
  5. Oʻzbekistonda xoreografiya sanʼati sohasini rivojlantirish boʻyicha davlat siyosati.
  6. Oʻzbek raqsi va balet sanʼati sohasidagi ilmiy izlanishlar.
  7. OʻzR FA Sanʼatshunoslik instituti olimlarining xoreografiya sohasidagi tadqiqotlari.
  8. Oʻzbekiston raqsshunosligining dolzarb masalalari.
  9. A.Avdeevaning ilmiy merosi.
  10. Karimovaning ilmiy merosi.
  11. Milliy raqs sanʼati nomoddiy madaniy meros sifatida
  12. Milliy raqs maktablarining lokal xususiyatlari
  13. Oʻzbekistonda balet sanʼatini shakllanishida rus baletining ahamiyati
  14. Globallashuv sharoitida zamonaviy oʻzbek raqs sanʼatining rivojlanishi
  15. Raqs sanʼati sohasida xalqaro hamkorlik.
  16. Balet sanʼati sohasida xalqaro aloqalar.
  17. Xoreografiya sohasida xalqaro hamkorlik.
  18. Tamaraxonimning balet sanʼati sohasidagi ijodiy faoliyati.
  19. Usta Olim Komilovning milliy raqs sanʼatiga qoʻshgan hissasi.
  20. Mukarrama Turgʻunboyevaning milliy balet sanʼatiga qoʻshgan hissasi.
  21. Mukarrama Turgʻunboyevaning milliy raqs sanʼatiga qoʻshgan hissasi.
  22. Oqilovlar sulolasining buxoro raqs maktabiga qoʻshgan hissasi.
  23. Galiya Izmaylova ijrosidagi Sharq mamlakatlari raqs sanʼati namunalari.
  24. Bernora Qoriyevaning oʻzbek balet sanʼati rivojiga qoʻshgan hissasi.
  25. Qunduz Mirkarimovaning baletmeysterlik mahorati
  26. Muzikali lrama teatrida baletmeysterning oʻrni.
  27. Oʻzbekistonda balet sanʼatini shakllanishi.
  28. Oʻzbekistonda xoreografiya taʼlimining vujudga kelishi.
  29. Oʻzbekistonda balet sanʼatining vujudga kelishida rus baleti ustalarining roli.
  30. Zamonaviy Oʻzbekiston balet sanʼati: izlanishlar va yutuqlar.
  31. ”Lazgi” xorazm raqsi – nomoddiy madaniy meros obyekti sifatida
  32. “Lazgi” ashula va raqs ansamblining ijodiy faoliyati
  33. .“Shodlik” (“Oʻzbekiston”) ashula va raqs ansamblining ijodiy faoliyati.
  34. Baletmeyster Yulduz Ismatova sahnalashtirgan xoreografik spektakllar.
  35. Oʻzbekistonda Uchinchi Renessans shakllanishida balet va raqs sanʼatining roli va ahamiyati.
  36. Balet sanʼatida badiiy obraz yaratish xususiyatlari.
  37. Baletmeyster Ibragim Yusupovning balet sanʼatiga qoʻshgan hissasi.
  38. Oʻzbek erkaklar raqs sanʼati: kecha va bugun.
  39. Balet sanʼatida badiiy obraz yaratish xususiyatlari.
  40. Yosh avlodni maʼnaviy-maʼrifiy tarbiyasida raqsning oʻrni.
  41. -J.Noverr – balet sanʼati islohotchisi.
  42. Romantizm davri baleti.
  43. Klassitsizm davri baleti.
  44. -B.Molyer dramaturgiyasida xoreografiyaning oʻrni.
  45. Mariya Talyoni – romantizm davri Italiya baletining yorqin namoyondasi.
  46. Baletmeyster Mixail Fokin ijodi.
  47. Baletmeyster Rostislav Zaxarov ijodi.
  48. Sergey Dyagilevning “Rus mavsumlari” va ularning balet sanʼati tarixidagi oʻrni.
  49. Oʻzbek raqs va balet sanʼati jahon sahnasida.
  50. Raqs sanʼatini kelib chiqishi.
  51. Kompozitor Muxtor Ashrafiyning milliy balet sanʼatiga qoʻshgan hissasi.
  52. Yusufjon qiziq Shakarjonovning milliy raqs sanʼatiga qoʻshgan hissasi.
  53. Qadimgi yunon teatrida raqsning oʻrni.
  54. Uygʻonish davri raqs sanʼati.
  55. Baletmeyster Ibragim Yusupov sahnalashtirgan klassik baletlar.
  56. Oʻzbek erkaklar raqs sanʼati: kecha va bugun.
  57. Tamaraxonimning balet sanʼati sohasidagi ijodiy faoliyati.
  58. Oʻzbek anʼanaviy raqs maktablarining xususiyatlari
  59. Baletmeyster Rostislav Zaxarov ijodi.
  60. Mukarrama Turgʻunboyevaning milliy balet sanʼatiga qoʻshgan hissasi.
  61. Baletmeyster Mixail Fokin ijodi.
  62. Usta Olim Komilovning milliy raqs sanʼatiga qoʻshgan xissasi.
  63. Balet sanʼatining vujudga kelishi.
  64. Oqilovlar sulolasining buxoro raqs maktabiga qoʻshgan hissasi.
  65. Muzikali lrama teatrida baletmeysterning oʻrni.
  66. Oʻzbek xalq raqs sanʼatining qadimiy ildizlari.
  67. Sharq mamlakatlari xoreografiyasining badiiy xususiyatlari.
  68. Sergey Dyagilevning “Rus mavsumlari” va ularning balet sanʼati tarixidagi oʻrni.
  69. Baletmeyster Yulduz Ismatova sahnalashtirgan raqs spektakllari.
  70. Balet sanʼatida badiiy obraz yaratish xususiyatlari.
  71. Milliy raqs sanʼatida badiiy obraz yaratish xususiyatlari.
  72. Oʻzbekistonda balet sanʼatini shakllanishi.
  73. ”Katta oʻyin” – qadimiy oʻzbek raqs turkumi sifatida.
  74. Mustaqillik davri balet teatri: izlanishlar va yutuqlar.
  75. Zamonaviy Oʻzbekiston balet sanʼati: izlanishlar va yutuqlar.
  76. XX asr oʻzbek teatrining mashhur namoyondalari ijodi.
  77. Ommaviy bayram tomoshalarida baletmeysterning oʻrni.
  78. Buxoro erkaklar raqsining xususiyatlari.
  79. Zamonaviy oʻzbek teatrida xoreografiya sanʼati.
  80. Oʻzbekiston balet sanʼatining yosh namoyondalari.
  81. ”Tanovar” raqsining kelib chiqishi.
  82. Zamonaviy oʻzbek balet sahnasida tarixiy shaxslar obrazi.
  83. Galiya Izmaylova ijrosidagi Sharq mamlakatlari raqs sanʼati namunalari.
  84. Oʻzbekistonda xoreografiya taʼlimi sohasidagi xalqaro aloqalar.
  85. Galiya Izmaylovaning baletmeysterlik mahorati
  86. Oʻzbekistonda Uchinchi Renessans shakllanishida madaniyat va sanʼatning roli va ahamiyati.
  87. Fargʻona raqs maktabining badiiy xususiyatlari.
  88. Buxoro raqs maktabining badiiy xususiyatlari
  89. Xorazm raqs maktabining badiiy xususiyatlari.
  90. Qoraqalpoq raqs maktabining badiiy xususiyatlari
  91. Oʻzbekistonda uygʻur raqs maktabining badiiy xususiyatlari.
  92. Surxon raqs maktabining badiiy xususiyatlari.
  93. Oʻzbek xoreografiya sanʼati rivojiga kompozitor va bastakorlarning qoʻshgan hissasi.
  94. Oʻzbekistonda xoreografiya sanʼati sohasida amalga oshirilgan ilmiy loyihalar.
  95. Xoreografiya sanʼatida axborot-kommunikatsiya texnologiyalarning oʻrni va ahamiyati.
  96. Oʻzbekistonda zamonaviy raqs yoʻnalishlarining rivojlanishi.
  97. Oʻzbekiston xalq artisti Qodir Moʻminovning ijodiy faoliyati.
  98. Oʻzbekistonda faoliyat yuritayotgan folklor ansambllarda raqsning ahamiyati.
  99. Oʻzbek estrada raqsining dolzarb masalalari.
  100. Ommaviy bayram tomoshalarida xoreografiyaning oʻrni.
  101. Ilmiy ishining taqdimoti