Akademiya psixologi

XOLMATOVA RA’NOXON TURSUNBOYEVNA

Akademiya psixologi

Qabul kunlari: Payshanba:  10:00 – 12:00

Tel: (+998 71) 215-56-98

E-mail: psixolog@uzdxa.uz

983-1984 yillar. -Toshkent shahar Chilonzor tumanidagi 44-sonli o’rta maktabda kotib1984-1989 yillar  – Toshkent davlat chet tillar instituti talabasi

1994-1997 yillar – «Odil» xususiy firmasida kotib – yordamchi

1997-1998 yillar – «Sharkdonmahsulot» AKning ofis menejeri

1998-2003 yillar – Koreya Respublikasining O’zbekistondagi elchixonasida   konsullik bo’limi kotibi2004-2010 yillar – Toshkent davlat sharqshunoslik instituti o’qituvchisi.2011– 2019 – «Moziydan Sado» o’zbek-rus-ingliz jurnallarida tarjimon. («Moziydan Sado»)

2019 y. – h.v.   – Тошкент давлат хореография Академиясининг  психологи

  1. a) xoreografiya akademiyasi ta’lim oluvchilarga ta’lim-tarbiya berish jarayonida ruhiy, jismoniy va ijtimoiy tomondan muhofaza qiladi va psixologik shart-sharoit yaratadi;
  2. b) bolalar xuquqini ximoya qilish konvensiyasi asosida faoliyat yuritadi. Xoreografiya akademiyasi ijtimoiy muhitini muvofiqlashtirishni ta’minlaydi va ijtimoiy moslashmaslik va zо‘riqishlarning yuz berishini oldini olishni ta’minlaydi.
  3. v) xoreografiya akademiyasining meyoriy-uslubiy hujjatlariga mos holda ijtimoiy-psixologik xizmatni tashkil qiladi;
  4. g) о‘quvchi shaxsini aniqlashda ularga maxsus metodikalar asosida psixologik-pedagogik va ijtimoiy-psixologik tashxis qо‘yadi;
  5. d) о‘quvchi shaxsini rivojlanishiga ta’sir qiluvchi omillarni aniqlaydi. Psixologik yordam kо‘rsatish yо‘llarini topadi (Psixologik tuzatish va rivojlantirish, reabilitatsiya va maslahat berish). Muammolarni hal qilishda о‘quvchilar, ota-onalar va pedagogik jamoaga yordam kо‘rsatadi;
  6. ye) о‘quvchilardagi ruhiy, jismoniy va boshqa xarakterlarni aniqlash uchun testlar о‘tkazadi. Bulardan tashqari aqliy rivojlanish, qobiliyat, iqtidor va imkoniyatlarni testlar orqali aniqlaydi. Test natijalarini baholaydi va izohlaydi;
  7. j) о‘tkazilgan tadqiqotlarga asosan ota-ona, pedagogik jamoaga о‘quvchilarning shaxsiy va ijtimoiy rivojlanishidagi muammolar yuzasidan psixologik va pedagogik xulosalarni yetkazadi;
  8. z) hujjatlarni talab darajasida yuritadi va ulardan о‘rnatilgan tartibda foydalanadi. О‘quvchilarni individual va yosh xususiyatlariga qarab rivojlantiruvchi va korreksion dasturlar tuzish va rejalashtirishda ishtirok etadi. Ularga hayotiy va kasbiy о‘z о‘zini anglashida, turli holatlarda muammolarni о‘zlari hal qilishlariga tayyorligini shakllantirishda yordam beradi;
  9. i) iqtidorli о‘quvchilarni ruhan qо‘llab quvvatlaydi. Ularning rivojlanishiga va izlanishiga kо‘mak beradi. О‘quvchilarni aqliy, jismoniy, hissiy hamda ijtimoiy rivojlanishidagi og‘ishlar darajasini aniqlaydi va pedagogik-psixologik korreksiya ishlarini olib boradi;
  10. k) о‘quvchilar, ota-onalar, pedagogik xodimlarning psixologik madaniyatini О‘quvchilarda jinsiy tarbiya madaniyatini shakllantiradi. Xoreografiya akademiyasi xodimlariga muassasaning rivojlanishi haqida maslahatlar beradi. Amaliy psixologiyani qо‘llash, о‘quvchilar, ota-onalar va pedagogik xodimlarni ijtimoiy-psixologik malakalarini chuqurlashtirishga xizmat qiladi.